Saturday, November 12, 2011

NOVA ENERGIJA ZASTITE ARHANGELA MIHAILA



Ruska ikona Arh.Mihaila


Arhanđeo Mihail: Nova energija zaštite Arhanđela Mihaila


Šaljem talase voljene anđeoske ljubavi, kao treperavu magičnu prašinu koja će kao
kiša pasti na vaše biće. Ja sam Arhanđeo Mihailo i veliko mi je zadovoljstvo donijeti vam
svoju ljubav, svijetlo i mudrost i povezati se s vašom energijom.
Sada se na Zemlji odvija puno promjena pozitivne prirode. Mi, na unutrašnjim nivoima
možemo vidjeti da svijetlo na Zemlji postaje sve svjetlije svaki dan; to je zbog vašega fokusa i
posvećenosti. Mi vas zbog toga poštujemo i zahvaljujemo vam. Takođe primjećujemo da se
anđeoska prisutnost na Zemlji povećava; to je zato jer sve više ljudi postaje svjesno energije
anđeoskih bića i kako smo voljni pomagati u njihovim realnostima. Mi smo uvijek bili
nesebična bića svijetlosti, vodeći i pomažući čovječanstvu, no puno je teže voditi ljude kada
nisu svjesni naše prisutnosti. Svjesnost anđeoskih vodiča povećala se i pozvani smo pomagati
velikom broju ljudi u ovome trenutku. To donosi toliko ljubavi i oduševljenja našim dušama
tako da možemo raditi s čovječanstvom na novi integrirani način gdje naša prisutnost
omogućava čovječanstvu i anđeoskom kraljevstvu da se približe svijetlosti Stvoritelja. Vrlo je
važno pozivati anđeoska bića u vašu stvarnost, da vam pomažu i vode vas, te zazivati anđele
da podupru Zemlju; sama prisutnost anđeoskih bića na Zemlji koje su pozvali ljudi povećava
svjetlosni kvocijent Zemlje. Na kraju krajeva, mi smo svi jedno i možemo podijeliti toliko
energije i ljubavi s vama. Nas se opisuje kao bića za nesebičnu službu, no mi i vas takođe
tako vidimo, jer svi radimo na tome da se istinski sjedinimo sa Stvoriteljevom dušom.
Potičem vas da pozovete anđele i arhanđele da postanu stalna prisutnost u vašem
životu, dopuštajući vam da postanete svjesni njihovog utiecaja.
Postoji vrlo posebna svrha za moju današnju komunikaciju; za mene je to slavlje rasta
i buđenja čovječanstva.

U prošlosti, podijelio sam s vama štit zaštite koji sam stvorio svojom energijom i za kojeg me možete zamoliti da stavim oko vašeg auričnog polja kako bi osigurao vašu zaštitu na svim nivoaima. Taj štit zaštite sastojao se od električnog plavog balona svjetlosti koji okružuje vaše aurično polje, a potom od platinastog balona svjetlosti.
Električni plavi balon štitio vas je od negativnosti sa Zemlje kao što su električni uređaji, negativne misli i hemikalije.
Platinasti balon svjetla štitio vas je od negativne energije od bića koja nisu nužno
usredotočena na ljubav i čistoću Stvoritelja. Platinasti balon osigurao je da ste stvorili
odgovarajuću vibraciju svjetla koja vas je takođe štitila tokom vaših duhovnih praksi. Tada
bi, po potrebi, stavio i zaštitni balon svjetla oko vas koji bi osigurao da samo vibracije
energije ljubavi mogu proći vašu energiju ili biće. To je bila vrlo sigurna i jaka zaštita koja je
bila potrebna dok se ljudi bude i istražuju energije. Zaštitni trostruki balon svjetlosti može se
koristiti ili pozivati kada god to želite; on je posebno efikasan u fizički opasnim situacijama ili
da blokira strah drugih ljudi kako ne bi ušao u vašu svijest i energiju.
U ovome trenutku Uzdizanja čovječanstva, Stvoritelj mi je savjetovao, a i ja to osjećam
u svojoj duši, da je potreban novi zaštitni balon, i to onaj koji nije tako jaki i koji takođe štiti
osobu usklađujući je sa svjetlošću Stvoritelja, Anđelima i Uzdignutim majstorima.
Prethodna zaštita bila je kao metalni štit oko vas, a nova zaštita omogućit će vam da vaše energije dišu, da budu slobodne i zahtijevat će od vas da držite veći osjećaj majstorstva nad vašim bićem i odgovornost za vaše akcije.

Novi trostruki balon zaštite sastojat će se od bijeloga balona na samom rubu auričnog
polja. Bijelo svjetlo djeluje skoro kao filter koji rastvara negativne misli i emocije koje su
poslate osobi ili koje ona sama stvara. Ono takođe ima sjaj koji pomaže u povezivanju sa
Stvoriteljem i vodi vas, te privlači pozitivne energije i energije duše iz unutrašnjosti bića. Prema tome, kada osoba osjeća da treba zaštitu, ona neće toliko biti zaštićena, nego će biti aktivirana njezina unutrašnja moć i svijetlo kako bi joj služili na najprikladniji način.

Drugi balon zaštite ostaje ista električno plava svjetlost zbog štetnih energija Zemlje
koje su još uvijek prisutne zbog slabljenja auričnog polja i energije duše. Zbog toga to
električno plavo svijetlo mora ostati prisutno u mojoj zaštiti. Električno plavo svijetlo zaštitit
će vas od električnih energija, hemikalija i negativne svijesti koju stvara čovječanstvo kada se
koncentriše na slične misli, strahove ili ishode. Električno plavo svijetlo može vam se učiniti skoro kao prepreka svijetlosti kako bi osigurala zaštitu.
Treći balon zaštite Arhanđela Mihaila je zlatne boje. To je u stvarnosti Hristovska
svijest koje dolazi u ovome trenutku iz anđeoskog kraljevstva, to je aktivna energija ljubavi
koja će stvoriti i privući energiju ljubavi. Moć ljubavi postaje sve više poznata na Zemlji, te je
u ovome trenutku prikladno dopustiti energiji ljubavi da djeluje kao zaštita za sve. Energija
ljubavi će rastvoriti negativnost svih vrsta, te će takođe donijeti situacije koje će omogućiti
da se negativnost, haos ili strah razriješe na skladni način. Zlatni balon svjetlosti takođe
sadrži mudrost koja će biti prikladna za svakog pojedinca, te će ga inspirisati da radi s više
ljubavi, da sjaji s ljubavlju iz svojega srca i duše i da prema tome poveća svoj nivo zaštite.

Novi trostruki balon zaštite u bijeloj, električno plavoj i zlatnoj boji je po svojoj
vibraciji puno svjetliji i nabijen s toliko svetog svijetla da je skoro kao čaura svijetlosti koji
podupire proces duhovnoga rasta svakog pojedinca. Balon je sjajno svijetlo i štiti osobu
jačanjem njegovog svijetla, te ne zaklanja njegovo svijetlo. Vidjećete da novi trostruki balon
zaštite zahtjeva od osobe da bude svjesnija sebe, energije oko nje i onoga što sama stvara. Ta
energija je sada dovedena kako bi ojačala svijetlo čovječanstva, ali takođe i zato jer je
čovječanstvo došlo do stepena kada je odgovornije, te više kontroliše svoju stvarnost i
duhovni razvoj na Zemlji. Što više radnici svijetla i ljudi budu majstori svojih bića, zaštita
koju ćemo vam ponuditi će se izmijeniti kako bi bila prikladna za rast do kojeg je došlo.
Primijeti ćete da je zaštitni balon uklonjen, jer bi to skoro učinilo vaše energije
nevidljivima i vrlo čvrstima, a ako osjetite potrebu za pomoći zaštitnog mjehura nove
trostruke zaštite, možete me zatražiti da to napravim za vas, a to je prikladno u trenucima
kada osjećate da ste u opasnosti. Osjećam da štit zaštite nije potreban u većini slučajeva, jer
duše shvataju da mogu same rješavati sve negativne energije uz moći svojih misli i sjajnoga
svijetla.
Mnogi od vas mogu se upitati zašto moraju zatražiti zaštitu ako vjerujete da ste uvijek
sigurni i zaštićeni. Moj odgovor vama je da ako zatražite zaštitu, tada povećavate vibraciju
svijetla oko vašeg auričnog polja koje vam prirodno omogućava da se lakše krećete kroz vašu
stvarnost, a to takođe osigurava da vaše aurično polje ne bude pokidano negativnim mislima
koje stvarate vi ili drugi ljudi. Još jedan razlog je to što većina ljudi nije svjesna dvadeset i
četiri sata na dan, i prema tome um i energija polja može biti podložna negativnim uticajima,
mislima, emocijama straha, a da osoba nije toga svjesna.
Da odete na šetnju po vjetrovitom i kišnom danu, vrlo je vjerojatno da biste zaštitili svoje tijelo i kožu, kako biste se osjećali ugodnije. Ako idete kroz vašu dnevnu rutinu u kojoj se susrećete s ljudima, čujete zvukove i ljude, vidite oglase i slike, ulazite u različite zgrade gdje su možda nakupljene brojne različite energije ili u kojima se jede hrana u koju je usađena svijest drugih ljudi, i tada je prikladno da stavite zaštitu na vas kako biste osigurali da ostanete balansirani i u vašoj energiji ili moći u svakome trenutku. Moj trostruki balon zaštite je jednostavno dodata energija, kao kaput, koji će čuvati i štititi vaše energije gdje god da se nalazite i što god da radite. To ne znači da možete staviti vaš život ili energiju u opasne situacije, uvijek morate biti svjesni vaših akcija i misli i njihovih implikacija na svoj život, a moj balon zaštite je jednostavno tanki kaput koji će vam osigurati i potaknuti vašu svijetlost.
Moja je želja da praktikujete korišćenje moga trostrukog balona zaštite ujutro ili prije
meditacije. Nakon toga dopustite si da sjedite u toj energiji i da vidite je li ona prikladna za
vas. Daću vam invokaciju koja će vam pomoći u usidravanju ovog novog trostrukog balona
zaštite u vašu energiju.

«Voljeni Arhanđel Mihailo, pozivam tvoju energiju, svijetlo, vodjstvo i zaštitu sada.
Molim te okruži me u ljubavi i stavi oko moga auričnog polja i bića tvoj novi trostruki
svjetlosni balon zaštite. Okruži me čistim bijelim balonom zaštite, vibrantnim plavim
balonom svijetla i svetim zlatnim balonom svijetla kao bi osigurao moju zaštitu na svim
nivoima moga bića u svakome trenutku. Molim te osiguraj da doživim jedino ljubav
Stvoritelja u mojoj stvarnosti i energiji.
Ja sam uvijek siguran/sigurna i zaštićen/zaštićena.
Hvala ti.»


Nadam se da ćete uživati u doživljavanju veličanstvene energije ovog novog balona
zaštite; vi istinski zaslužujete ovu zaštitu, jer je to proslava vašega rasta i posvećenja.
Ja sam Arhanđeo Mihail, uvijek ću biti tu da vas zaštitim i volim.
Uz blagoslove Stvoritelja,
Ja sam Arhanđeo Mihail.



© Natalie Glasson

www.omna.org
Ukoliko vam se sviđaju ove poruke koje je kanalirala Natalie Glasson,
na web stranicama Transformative možete naručiti njezine CD-e s
vođenim meditacijama.

Sedmična kanalisana poruka
Arhanđeo Mihail: Nova energija zaštite Arhanđela Mihaila

Kanalisala Natalie Glasson 15. 08. 2011.

No comments:

Post a Comment