Thursday, November 10, 2011

Slobodan Maslic MEDITACIJA 11.11.11 u 11.11 časova


GLOBALNA MEDITACIJA 11.11.11 u 11.11h
Želite li se pridružiti hiljadama ljudi

koji će ovoga petka imati

zajedničku meditaciju u 11:11 sati,

pozivamo vas da se priključite globalnoj meditaciji.

Molitva može da ide ovako : /ako ste sami meditirajte isto/



U nazočnosti- prisustvu Stvoritelja, mojih vodiča i duše, sada priznajem istinu mojega
bića. Pružite mi podršku dok povezujem energetski val 11.11.11 s mojom
srčanom čakrom, dopuštajući mojoj pažnji da ode u dubine moje duše i suštine
da aktivira i donese na površinu moju istinu. Shvaćam da ne moram nužno
razumjeti moju istinu, no tražim ako je prikladno da postanem
svjestan/svjesna vrijednih uvida. Sada se povezujem s i iznosim na površinu
moju istinu, dopuštajući vibraciji da se uskladi s mojom srčanom čakrom,
stupom čakri, tijelom i auričnim poljem. Moja je želja da iskusim vibraciju moje
istine, dopuštajući čistoj ljubavi da se aktivira iz te vibracije. Sada potpuno i
apsolutno priznajem moju istinu i ljubav koja teče iz moje istine, tražeći da se
ona na božanski način uključi u moju realnost, pod vodstvom volje Stvoritelja
od ovoga trenutka na dalje.

(Nastavite sjediti u miru, s fokusom na srcu i dišite u istinu vašega bića,
osjećajući i jednostavno priznavajući vašu vibraciju istine).

No comments:

Post a Comment